Dag 11 - Reisverslag uit Lobios, Spanje van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Lobios, Spanje van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 September 2016 | Spanje, Lobios

In Spanje liep de tijd weer gelijk met Nederland.
Mijn telefoon lag te drogen en wilde in de ochtend nog niet tot leven komen. Dat is balen natuurlijk. Deze dag was een rustdag in het reisprogramma. Er kon een wandeling gemaakt worden in de omgeving, maar ik ging liever naar het dorp.
Met de plattegrond bij de hand ging ik langs een alternatieve route naar het dorp Lobios.
Het was erg rustig in Lobios, mijn doel was lunchen en water kopen voor de volgende dag.
Waar ga je lunchen is dan de vraag.
Tja uiteindelijk bij een bar/restaurant terecht gekomen, die er wel eigentijds uitzag.
De ober sprak geen Engels, maar verder was het prima.
Een heerlijke sandwich Vegetal op.
Na de lunch wilde ik inkopen doen, maar helaas was de winkel dicht (niet onverwacht) maar stond er niet aangegeven hoe laat hij weer open zou zijn.
Op een bushalte heerlijk rustig zitten kijken naar de bergen, het kerkje, het komen en gaan van de Spanjaarden.
Zoiets is onvoorstelbaar in mijn dagelijkse leven.
Om 16 uur maar eens polshoogte gaan nemen, maar de dichtstbijzijnde winkel was nog dicht.
Ik het dorp vond ik een andere winkel die ook gesloten was, maar ook een die om 16 uur weer opengegaan was.
Zo kon ik voorzien van yoghurtjes en water weer terug naar Casa da Feira.
Mijn telefoon was weer tot leven gekomen, maar nog niet perfect. Onderandere de spaties kwamen niet door.

Gelukkig weer contact met de achterblijvers.
Wederom lekker gegeten bij Filipe.
Door de problemen met de telefoon foto's uit Spanje van de voorgaande dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Geen grote reizen die ik ga ondernemen, maar wel mooie ervaringen die ik wil delen.

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8513

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 28 September 2017

Roemenië

24 Oktober 2016 - 26 Oktober 2016

met mijn lieve vriendin op pad

06 September 2016 - 27 September 2016

Noord Portugal

10 Augustus 2016 - 12 Augustus 2016

Efteling - Bosrijk

Landen bezocht: