dag 9 - Reisverslag uit Campo do Gerez, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Campo do Gerez, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 September 2016 | Portugal, Campo do Gerez

Vandaag vooraf een rustdag ingepland. Komt goed uit, want het weer is slecht het is voor de middag guur en bewolkt, tegen 12 uur regent het met tussenpozen.
Het koelt zelfs zo af dat de deuren dicht gaan en de verwarming aan.
Vandaag in de weer geweest met lapjes en heb ook twee zakjes genaaid en daar lavendel ingedaan.
Gisteren mijn eerste boek uitgelezen.
Voor mijn heupen is het ook wel fijn om een dag niet flink in de weer te zijn.
Morgen loop ik naar Spanje, ben benieuwd, het weer zou beter zijn dan vandaag, maar de middagtemperatuur zou daar morgen 13 graden zijn.
Geen foto van vandaag, daarom maar een van gisteren.

  • 17 September 2016 - 13:54

    Wobbe:

    Jij zult vooraf vast niet hebben bevroed dat je vanwege de afkoeling de verwarming aan zou zetten. En het is dus zomer in Portugal hè! Wat leuk dat je je boek hebt uitgelezen; een heerlijke manier van ontspanning, nog altijd! Ik neem er zelf ook vaak te weinig tijd voor. Echter het soort vakantie dat jij hebt is zeer uitnodigend om af en toe lekker te gaan lezen; je wordt ook niet "lastig gevallen" (vooral niet te letterlijk nemen, ha ha) door dierbaren.

    Je heupen zullen vast weer de noodzakelijke rust hebben gekregen na een rustdag in het heuvelachtige Portugal.

    Veel plezier alvast op dag 10, deels in Spanje, en heel veel liefs vanuit Nederland van mij, Wobbe (die jou best een dagje had willen vergezellen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Geen grote reizen die ik ga ondernemen, maar wel mooie ervaringen die ik wil delen.

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 8511

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 28 September 2017

Roemenië

24 Oktober 2016 - 26 Oktober 2016

met mijn lieve vriendin op pad

06 September 2016 - 27 September 2016

Noord Portugal

10 Augustus 2016 - 12 Augustus 2016

Efteling - Bosrijk

Landen bezocht: