dag 8 - Reisverslag uit Campo do Gerez, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Campo do Gerez, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 September 2016 | Portugal, Campo do Gerez

Vannacht was het, zoals voospeld gaan regenen, rond 8 uur regende het nog door daarna werd het minder. Om 8.30 toen ik ging ontbijten sprak ik de gids aan over het weer, hij wilde mijn route van deze dag weten.
Na het ontbijt besloten om de trip van vandaag flink in te korten. In het hogere gedeelte zou het erg mistig zijn (in de woken) waardoor ik makkelijk het spoor bijster zou kunnen raken. Bovendie zat ik zelf ook niet zo te wachten op slipperige paden.
Ik werd naar het plaatsje Covide gebracht en zou zo'n 5 kilometer lopen naar de camping.
Covide had hele mooie oude pandjes. De route over het bovenste gedeelte van de berg was erg mooi
Jammer dat je op foto niet kunt vastleggen wat je ogen zien. Toch een paar mooie foto's die ik met jullie kan delen.
De regen viel al met al mee, mijn hoed moest ik wel goed vastbinden anders waaide hij van mijn hoofd bovenop de berg.
Voor 12 uur was ik weer op de camping. In het winkeltje spullen gekocht om zelf een lunch te maken.
De middag mezelf vermaakt met lezen, wassen, lunch maken.
Kalm aan dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Geen grote reizen die ik ga ondernemen, maar wel mooie ervaringen die ik wil delen.

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 8509

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 28 September 2017

Roemenië

24 Oktober 2016 - 26 Oktober 2016

met mijn lieve vriendin op pad

06 September 2016 - 27 September 2016

Noord Portugal

10 Augustus 2016 - 12 Augustus 2016

Efteling - Bosrijk

Landen bezocht: