dag 2 - Reisverslag uit Geres, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Geres, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 September 2016 | Portugal, Geres

Vandaag ging ik onderweg naar de startlokatie van de wandelreis.
Ik had erg fijn geslapen in mijn kamer die aan de straatkant lag, geen geluidsoverlast gehad. Het ontbijt in Hotel Trindade Porto was erg goed. Tevreden stapte ik al vroeg op de metro. Na de metro op de trein. Na de trein een wandeling door Braga naar het busstation. In het openbaar vervoer in Porto is het heel schoon, je ziet mensen ook niet eten of drinken als ze in bus/metro/trein zitten. Wel zie je meer dan ik Nederland beveiliging en politie op perrons e.d.
In de bus kon ik goed om me heen kijken, zo leuk vind ik het om sinaasappels aan bomen te zien groeien.
Het weer was een beetje hei-ig dus was het uitzicht daardoor minder betoverend.
Toch veel tijd kwijt met reizen en wachten, toen ik mijn hotel gevonden had, heb ik eerst lekker op het balkon gezeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Geen grote reizen die ik ga ondernemen, maar wel mooie ervaringen die ik wil delen.

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8501

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 28 September 2017

Roemenië

24 Oktober 2016 - 26 Oktober 2016

met mijn lieve vriendin op pad

06 September 2016 - 27 September 2016

Noord Portugal

10 Augustus 2016 - 12 Augustus 2016

Efteling - Bosrijk

Landen bezocht: