dag 2 - Reisverslag uit Geres, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Geres, Portugal van Esther Bloemers - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 September 2016 | Portugal, Geres

Vandaag ging ik onderweg naar de startlokatie van de wandelreis.
Ik had erg fijn geslapen in mijn kamer die aan de straatkant lag, geen geluidsoverlast gehad. Het ontbijt in Hotel Trindade Porto was erg goed. Tevreden stapte ik al vroeg op de metro. Na de metro op de trein. Na de trein een wandeling door Braga naar het busstation. In het openbaar vervoer in Porto is het heel schoon, je ziet mensen ook niet eten of drinken als ze in bus/metro/trein zitten. Wel zie je meer dan ik Nederland beveiliging en politie op perrons e.d.
In de bus kon ik goed om me heen kijken, zo leuk vind ik het om sinaasappels aan bomen te zien groeien.
Het weer was een beetje hei-ig dus was het uitzicht daardoor minder betoverend.
Toch veel tijd kwijt met reizen en wachten, toen ik mijn hotel gevonden had, heb ik eerst lekker op het balkon gezeten.